Rendőrkapitányból vállalkozó

Kapitány voltam

Kapitány voltam

Ez a megoldás, hogy ne tudják feltörni a Facebook és a Google fiókod!

Pár kattintással, ingyen beállíthatod a védelmet.

2021. január 27. - Kapitányvoltam.hu

Szeretnéd, hogy ne törjék fel a Facebook fiókod? Akkor ezt olvasd el!

Talán te is találkoztál már olyan ismerősöddel, akinek feltörték a Facebook fiókját. Ez bizony elég sok bosszúsággal jár, főleg, ha erről az ismerősi kört értesíteni kellene, aztán meg újra megtalálni őket. Ha ráadásul hirdettél már a Facebook-on akkor pedig különösen nagy bajba kerülhetsz. Ugyanis, ha be volt beállítva üzleti Facebook fiók és ahhoz bankkártyát és így bankszámlát is csatoltál, akkor a feltört fiók segítségével holmi idegen ország soha nem hallott cégének termékét is könnyedén reklámozhatják a te pénzedből. Nos, az már komoly pénzbeli kárt is okozhat neked.

Azonban van egy gyors és ingyenes megoldás, amit maga a Facebook biztosít neked. Ez a kétfaktoros hitelesítés. A kétfaktoros hitelesítés egy biztonsági funkció, amely a jelszavaddal együtt védi a Facebook-fiókodat. Ha beállítod a kétfaktoros hitelesítést, a rendszer a bejelentkezési kísérlet megerősítéséhez egy külön bejelentkezési kód megadását kéri tőled minden alkalommal, amikor valaki olyan böngészőből vagy mobileszközről próbálja elérni a Facebook fiókod, amelyet a Facebook az előzmények alapján nem tud veled azonosítani.  Tehát a saját, gyakran használt eszközeidről nem kell majd használnod, attól még biztonságban leszel.

Ezt az ingyenes kétfaktoros azonosítást a Facebook fiókodban könnyedén, pár kattintással be tudod állítani. Azt javaslom, a saját érdekedben, minél előbb állítsd be!

Itt van hozzá a részletes leírás: https://www.facebook.com/help/148233965247823

Megjegyzem, ezt a Google fiókod esetében is célszerű megcsinálni. Ott is teljesen hasonlóan működik. Itt találod a leírását és a beállítás módját: https://support.google.com/accounts/answer/185839?hl=hu

Vigyázz magadra, és vigyázz az internetes fiókjaid biztonságára!

Ha pedig a beállítás után szeretnél egy jót nevetni, akkor ide kattints: www.kapitanyvoltam.hu/

Végezetül ne felejtsd el ezt a linket minél több ismerősödnek eljuttatni. Hidd el, hálásak lesznek érte. Elvégre jobb a bajt megelőzni.

Üdvözlettel:

Dr. Váczi István

a Kapitány voltam és a Kapitány voltam 2. valamint

A magán könyvkiadás gyakorlati kézikönyve című könyvek írója

Honlap: www.kapitanyvoltam.hu/ és https://www.subscribepage.com/konyvkiadas

Email: kapitanyvoltam@gmail.com

Tel.: 06302376179

Blog: https://kapitanyvoltam.blog.hu/

Blog: https://magankonyvkiadas.blog.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kapitanyvoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr7816405806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása