Rendőrkapitányból vállalkozó

Kapitány voltam

Kapitány voltam

Tudtad? Ez tényleg működik! avagy Csak ennyi kell kihívás vélemény

2020. augusztus 10. - Kapitányvoltam.hu

Nehezen viselem az igazságtalanságot. Azt is, ha a gyengébbet bántják. Azt pedig egyenesen utálom, ha át akarnak verni. Hogy végül emiatt lettem gyanakvóbb, mint mások, vagy a 25 év rendőrségi szolgálat tett azzá, én már nem is tudom. De hogy amikor vállalkozó lettem ez jó szolgálatot tett nekem, az egyszer biztos.

Addig soha nem hallottam arról, hogy SalesForm

Itt van például ez a SalesForm rendszer, program, vagy ahogyan manapság nevezik platform. A promóciós videókban azt mondják róla, hogy az internetes értékesítést segíti és ha jól használják, akkor akár még meg is négyszerezheted vele a bevételed. Amikor a Kapitány voltam című könyvem írása során azt tervezgettem, hogy milyen értékesítő rendszert építsek ki, jókat mosolyogtam magamban. Hallgattam ezt a fiatal fickót, közben arra gondoltam, igazán jó a szövege, egészen meggyőző. Aha, persze, megnégyszerezi. Miért nem mindjárt megtízszerezi? Még a nevét is megjegyeztem, hogy Bártfai Balázsnak hívják. Jó tudni az ilyet.

Közben azért persze mondott olyanokat is, amelyekre felkaptam a fejem. Interneten keresztüli automatikus értékesítési rendszer rendeléssel, bankkártyával, számlával, szállítással. Ahogy egyre jobban belemélyedtem, rájöttem, lehet, hogy mégis igaza van. Nem találtam nála jobbat, ezért adtam neki egy esélyt. Megvettem tőle a SalesForm használati jogát, megcsináltam a magam rendszerét, és láss csodát, működött. Ez tényleg működött! És nem, véleményem szerint nem megnégyszerezte, sőt, nem is megtízszerezte a bevételem. Sokkal többet hozott! Az első hónapban 4 millió forint bevételt termelt az az értékesítési rendszer, aminek a szíve és lelke a SalesForm. Nem akartam hinni a szememnek. Sokkal több bevételt generált, mint azt gondolni mertem volna. Azóta is ezt használom, gondolom, érthető. Sőt! Ha engem kérdeznek, tiszta szívvel ajánlom is. Megjegyzem, ha nem működne, akkor ajánlaná a fészkes fene, én biztos nem. Nehogy már én verjek át másokat, az ember tisztessége nem pénz kérdése.

Csak Ennyi Kell Kihívás - Mi ez már megint?

Erre egy idő után megint beleszaladtam Bártfai Balázs egy másik hirdetésébe, ami a CSEKK, azaz a Csak Ennyi Kell Kihívás. A lényege, hogy a kihívás ideje, azaz 30 nap alatt segít összerakni a te saját vállalkozásodban az automatizált értékesítési rendszert. Sőt! Ha még nincs vállalkozásod, akkor abban is segít, hogy neked milyen vállalkozást kellene indítanod. Ha megtanulod az egészet, akkor már csak egy terméket kell belerakni és megy is a pénzt termelés. Jah, persze #csakennyikell.

Nos, gondoltam, már megint itt van egy világ megváltó gondolat, tele a szokásos marketing guru szöveggel. Igaz, kicsit belezavart a képbe, hogy ki is az, aki ezt hirdeti. Elvégre volt már egy bizalom feléje, no meg az ő cucca, a SalesForm az, ami az én digitális vállalkozásom „agya”. De ugye, véleményem szerint ez nem azt jelenti, hogy ettől majd mindent jól elhiszünk neki. Elvégre pont így működnek a klasszikus csalások. Beetetés, ráharap, megtetszik neki, nyertesnek érzi magát, nagy horog, kifogom, átverem, futhat a pénze után.  25 évig voltam rendőr, 13 évig rendőrkapitány, szakvizsgázott jogász vagyok, nehogy már engem fűzzenek be valami hülyeséggel. Már akkor megérzem az átverés szagot, amikor még be sem fordult a sarkon. Na jó, ez azért kicsit erős volt, de a lényeg, hogy nem szerettem volna, ha átvernek. Már pedig ennek a képzésnek a költsége akkora, hogy én ennyi pénzt ilyenre még életemben nem adtam ki. Na jó, mégis, hiszen ez kb. két félév az egyetemen. Nézzük csak, hány évet is jártam összesen egyetemre? De az egy egyetem! Ez meg nem az! Tényleg nem az. Ott elmélet van, ez meg a gyakorlat, a való világ, ahol minden üzleti tévedést forintban mérnek.

Miért fizetnék ki érte ennyi pénzt?

Napokig nem vitt rá a lélek, hogy befizessem a Csak Ennyi Kell Kihívás képzési díját. Ahh, hagyjuk, a fenébe. Az volt a véleményem, hogy ez is csak egy hirdetés a sok közül. Különben is, miért fizessek ki ennyi pénzt, amikor nekem már van egy működő rendszerem, ami pénzt is termel. Ok, most őszintén! Igen, van egy rendszerem, ami pénzt termel. Lehet, hogy nem pont ideálisan működik, lehet, lenne rajta mit tökéletesíteni. Főleg, hogy jó lenne tudni, hogy mit csináljak a termékemmel, hogy az érdekes legyen az érdeklődőknek A számítógépes programok kapcsán is jó lenne tudni pár dolgot. A forgalom növelés sem utolsó, hanem létkérdés. A mérések meg, nos, mit hazudjak magamnak, azzal sehol nem vagyok.

Valami azért ott motoszkált a fejemben. Ha ez a Csak Ennyi Kell Kihívás tényleg ennyi információt tartalmaz, és tényleg gyakorlatias az egész, akkor nem pont ilyet szerettem volna? A második könyvem kiadása előtt nem pont olyanokkal szórakoztam, hogy hogyan csináljak digitális könyvet az elsőből, hogy hogyan és hova csináljak végre egy videót, mit és hol hirdessek a forgalomért? Keresgélem a neten a válaszokat, találok egy rakás embert, aki minden hülyeségért pénzt kérne, de csak lózungokat magyaráz, miért csak elméletet nyomnak, amikor nekem a gyakorlatban van bajom, közben megy az időm. Erre itt van ez a CSEKK, egy olyan személlyel, akinek a cucca már bizonyított nálam. Közben meg bemutatott egy rakás olyan ingyenes videót, amiben már megtanított dolgokat, amiket azonnal elkezdtem használni. Mit tanít még ezek után a kihívásban? Mert eddig működik a dolog. Kellene ez a tudás? Persze, hogy kellene! Használható, amit eddig mutatott? Még szép, ott vannak a számok! Elpazaroltam már egy rakás pénzt felesleges dolgokra? Hát ööö… Ezt magamra költeném, a jövőmre, a tudásomra? Arra. Akkor meg mi a bajom? Ja, hogy csak halogatom a dolgokat. Halogatásból nem lesz munka, abból nem lesz siker. A halogatás megöli a lendületet.

Megérte? Viccelsz?

Száz szónak is egy a vége. Addig kerülgettem, amíg belevágtam. Igen, az első körben, amikor elindult. Mit is mondhatnék? Azt sajnálom, hogy ez a képzés még nem volt akkor, amik én kezdtem a vállalkozásomat. Most látom csak, hogy mennyi, de mennyi pénzt hagytam ott az egész üzleti folyamatban, ami az enyém lehetett volna. Verem a fejem az asztalba. Mindegy, az a hajó elment. Itt egy következő, ezzel kell menni. És még mindig nem csináltam meg a CSEKK-ből mindent. Na jó, ez az én saram, mert nem foglalkoztam vele minden egyes nap. De a második könyvem kapcsán már sok mindent ezek alapján csináltam, és a vírushelyzet ellenére is sikerült eladnom belőle 500 példányt. Visszajött-e a képzés ára? Ne viccelődjünk, bőven!

Megérte? Nekem biztosan. Aki fejlődni akar, annak biztosan megéri. Aki csak félgőzzel állna neki, nos, neki is megéri, de sokkal több idő alatt fog elérni a célba. Ha kifizeted és nem csinálod, nos, akkor csak a Balázsnak éri meg. Bár igazából neki sem, mert neki a legjobb referenciák a működő rendszerek.

Elég is ebből. Ha további részlet érdekel, akkor nézd meg magad. A következő linken megtalálod a Csak Ennyi Kell Kihívás weblapját: https://csakennyikell.hu/?utm_source=XC11K

Annyit még megjegyzek, hogy pontosan a fentiek miatt vállaltam, hogy részt fogok venni a partnerprogramban. Sőt! Ha jössz, még az is lehet, hogy én fogok neked segíteni néhány problémád kapcsán. Tudod, nekem már van működő rendszerem. Meg elég önbizalmam ahhoz is, hogy megmutassam neked azt, amit én már tudok. Főleg, hogy ha elmagyarázom, közben én is mindig tanulok valami újat. Elvégre, aki nem fejlődik, lemarad. Jössz? Én várlak!

Barátsággal: Dr. Váczi István (https://kapitanyvoltam.hu/

Kérlek, figyelj rám még egy picit! Nem szeretnélek átverni! Ha valamit, akkor azt nagyon nem! A fentiekben egy promóciós reklámot olvashattál, amely a saját tapasztalataimra alapuló saját véleményem. Az egészben az az igazán jó, hogy egyrészt nekem bevált, én naponta használom a Csak Ennyi Kell Kihívás-ban tanultakat, másrészt, ha ezen a poszton keresztül regisztrálsz, még a végén én is kapok utána jutalékot. Akár ezzel, akár máshogy, sok sikert neked is!

csekk_kep.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapitanyvoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr5116127018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása