Rendőrkapitányból vállalkozó

Kapitány voltam

Kapitány voltam

86

avagy haladjunk a korral

2020. augusztus 28. - Kapitányvoltam.hu

A napokban látom a telefonomon, hogy jött egy újabb rendelés: dedikált dupla könyv kedvezménnyel, 6100 forint, a vásárló egy komlói hölgy. Ebben önmagában nincs semmi különös, várom az e-mailt, hogy kinek a nevére dedikáljam a Kapitány voltam című könyveket. De az e-mail csak nem jött. Lassan indultam volna az autóval, gondoltam, előtte elrendezem a dolgot. Felhívtam hát a vásárlót, hogy megkérdezzem, kinek a nevére dedikálhatom a könyveket. A vonal túlsó felén egy női hang mondja, hogy igen, ő rendelte a könyveket és a saját nevére szeretné a dedikációt is. Jeleztem neki, hogy akkor én ezt most azonnal megírom, és mivel ő is és én is Komlón lakunk, úgyis indulok autóval, ha szeretné, akkor szívesen elviszem neki a könyveket, gyorsabb, mint a posta. Nagy örömmel megköszöni, mert ő már nehezen megy. Olvasni még nagyon szeret, a facebookon is sokat olvas. És ott, a facebookon találkozott a könyvemről szóló hirdetéssel is. Ugyan látta korábban a helyi újságban is a hirdetést, de a lábai már nem az igaziak. Egy bottal közlekedik, ezért nem tudott lemenni a városba a bolthoz, ahol a könyveket meg lehet venni. De ennek az internetes lehetőségnek nagyon örül, mert így legalább meg tudta rendelni és a bankkártyával ki tudta fizetni a könyveket. Igen, nagy örömmel venné, ha elvinném neki a könyveket, már nagyon várja, hogy olvashassa, mert sok jót hallott róluk. Elvégre így, 86 évesen is szeret még beszélgetni.

Természetesen elvittem a könyveket. A 86 éves hölgy már várt a kerítés mellett. Ezekben a vészterhes időkben nem akartam kellemetlenséget, ezért a házba nem akartam bemenni, így ott -egymástól tisztes távolságra- az udvarban beszélgettünk pár percet. Hatalmas élmény volt. Naponta használja az internetet, a facebookot, sok ismerőse van. Ha pedig megtetszik neki valami, és megengedheti magának, akkor kitölti a megrendelési űrlapokat, és igen, a bankkártyájával az interneten keresztül fizet. A könyveimet pedig már régen el szerette volna olvasni, csak valahogy idáig mindig elmaradt. De most mindjárt neki is fog kezdeni.

Elköszöntünk. Azóta is többször eszembe jut. 86 éves, interneten rendel, bankkártyával fizet és sokat olvas. Remélem tetszenek neki a könyvek. Mert az alatt a pár perc alatt azonnal kiderült, hogy nagyon jó a humora. Nagyon jó egészséget kívánok neki!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapitanyvoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr9116180152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ispán Mónika 2021.02.10. 19:25:08

Jó volt olvasni,hogy 86 éves hölgy ilyen szellemi állapotban van. Milyen igaz,hogy csak a test öregszik a lélek nem
süti beállítások módosítása